Jij denkt graag mee met procesverbeteringen en houdt van een goede planning en prioritering van de werkzaamheden op jouw afdeling. Je hebt enig technisch inzicht en je vindt het leuk om bezig te zijn met (preventieve) controle en het onderhoud van onze AED’s. Ook ben je administratief sterk en los je graag product gerelateerde (klant)vragen op. Klinkt dit voor jou als de perfecte functie? Lees dan snel verder!
Momenteel zijn wij op zoek naar een nieuwe collega binnen ons Service Center om het team van 4 collega’s te versterken!
Kom jij graag te werken in een innovatief, internationaal bedrijf waar je de mogelijkheid krijgt om te groeien in jouw kennis en kunde? Ben je op zoek naar een baan waarin je een bijdrage kan leveren aan procesverbeteringen én waar je ook nog eens maatschappelijk goed bezig bent? Heb je affiniteit met techniek en medische apparatuur?
Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Als Service Center Operator kom je te werken in ons vernieuwde Service Center waar je samenwerkt met een leuk en gedreven team van 4 collega’s. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het preventieve en correctieve onderhoud aan de AED’s van onze klanten. Zo zorgen jullie er voor dat de toestellen altijd en overal inzetbaar zijn tijdens een noodgeval!
Samen met jouw team zorg je voor een goede planning, prioritering en uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden in het Service Center. De servicebeurten van de AED’s moeten namelijk zo efficiënt mogelijk ingepland worden. Alle benodigde informatie verwerken jullie in diverse (Excel) documenten. Ook voer je analyses uit met hulp van de beschikbare informatie. Dit om ervoor te zorgen dat de planning van de service aan de AED’s steeds efficiënter wordt en dat er zo min mogelijk goederen retour komen. Hierbij maak jij gebruik van de beschikbare data in ons ERP systeem.
In jouw rol als Service Center Operator heb je tijdens (afdeling)overleggen een actieve bijdrage. Je komt regelmatig met ideeën over procesverbeteringen en oplossingen om de afdeling nog efficiënter te maken.
Je voert diverse checks en systeemtesten uit op de AED’s en je vervangt waar nodig componenten. Bijvoorbeeld als de accu of elektroden een verstreken houdbaarheid hebben. Je doet software updates en je zorgt er voor dat de handleidingen en instructies bij de AED’s up-to-date zijn. Samen met je collega’s controleer en verwerk je alle binnengekomen pakketten en retour gekomen goederen in de systemen. Je verwerkt deze retourenringen administratief en je pakt de daaruit voortkomende acties op. Ook lossen jullie diverse product-gerelateerde (klant)vragen op. Je verzorgt de communicatie tussen leverancier, logistieke partner en (interne) klant. Dit gebeurt met telefoongesprekken, via het beantwoorden van e-mails en met het verwerken van tickets.
Wat bieden wij jou?
- Salaris tussen € 2.200,- en € 3.070,- bruto per maand op basis van 40 uur, afhankelijk van jouw kennis en ervaring
- 32 vakantiedagen per jaar op fulltime basis
- Een modern pensioenplan bij a.s.r. met de mogelijkheid om zelf nog extra bij te sparen
- De beste vrijdagmiddag borrels, geweldige bedrijfsfeestjes en een informele sfeer
- Een fijne werkomgeving in een jong, positief en gedreven team van enthousiaste collega’s in Vlissingen
- Een kans om vanuit jouw rol actief bij te dragen aan onze “Saving Lives”-missie; in 2030 heeft iedereen wereldwijd binnen 6 minuten een AED tot zijn beschikking!
Wat verwachten wij van jou?
- Je bent tussen de 32 en 40 uur per week beschikbaar
- Je hebt ervaring met gerelateerde werkzaamheden binnen bijvoorbeeld een service center, RMA- en/of aftersales functie
- There is no I in Team at Medisol! Je bent dan ook een echte teamplayer!
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling en goede beheersing van de Engelse taal
- Kwaliteit staat bij jou hoog in het vaandel en je werkt zeer secuur
- Je bent energiek en oplossingsgericht en je denkt graag mee met procesverbeteringen
Herken je jezelf hierin? En kan je niet wachten om je aan te sluiten bij ons dynamische team? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar [email protected] ter attentie van David van der Werf. Heb je nog vragen? Bel dan gerust met onze HR Specialist, Fleur Voois, via 0118-726 071 of +31-6 53 94 54 26. Je kan haar ook een bericht sturen via WhatsApp.