Manon

Quality Specialist - Preventiemedewerker

Bij Medisol is geen één dag hetzelfde, dat maakt het zo leuk!

Hoe ben je bij Medisol terecht gekomen?

Via een openstaande vacature. Dit was voor de Customer Service afdeling voor Nederlandstalige klanten.

Wat is je functie?

Quality Specialist- Preventiemedewerker

Hoe ziet een gemiddelde dag op het werk er uit?

Ik ben veel bezig met het afhandelen van retouren en productklachten. Tevens maak ik analyses van problemen met producten en interne processen, waarna ik nieuwe processen schrijf ter verbetering van de kwaliteit.

Wat zijn jouw drijfveren? Waarom doe je dit werk?

Persoonlijke ontwikkeling en het opdoen van kennis.

Op welk resultaat dat je hebt behaald bij Medisol ben je trots?

Proces retourneren (RMA).

Wat maakt het zo leuk om bij Medisol te werken?

Ik ben vanuit het Customer Service team voor de Nederlandse markt doorgegroeid naar Quality Specialist. Hoewel ik niet meer werk in een direct team, blijft de samenwerking met collega’s van andere afdelingen heel hecht. Bij Medisol is geen dag hetzelfde.
 

Mijn team

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Al mijn collega's

Sort By None
  • None
  • Date
  • Title