Manon

Quality Specialist

Bij Medisol is geen één dag hetzelfde, dat maakt het zo leuk!

Hoe ben je bij Medisol terecht gekomen?

Via een openstaande vacature. Dit was voor de Customer Service afdeling voor Nederlandstalige klanten.

Wat is je functie?

Quality Specialist- Preventiemedewerker – Vertrouwenspersoon

Hoe ziet een gemiddelde dag op het werk er uit?

Ik ben veel bezig met het schrijven, analyseren en reproduceren van processen en verklaringen voor het kwaliteitsmanagementsysteem. Tevens maak ik analyses van problemen met producten,  interne processen en veiligheid, waarna ik verbeterplannen en processen schrijf ter verbetering van de kwaliteit.

Wat zijn jouw drijfveren? Waarom doe je dit werk?

Persoonlijke ontwikkeling en het opdoen van kennis.

Op welk resultaat dat je hebt behaald bij Medisol ben je trots?

De invoer en ontwikkeling van het kwaliteitsmanagementsysteem en de opbouw van de After Sales afdeling (RMA) door het maken van nieuwe processen, werkwijzen, afspraken met leveranciers en medewerkers vanaf de grond. Het kwaliteitsmanagementsysteem is er voor het gehele personeel en schept duidelijk over interne processen en afspraken.

Wat maakt het zo leuk om bij Medisol te werken?

Ik ben vanuit het Customer Service team voor de Nederlandse markt doorgegroeid naar Quality Specialist. Hoewel ik niet meer werk in een direct team, blijft de samenwerking met collega’s van andere afdelingen heel hecht. Bij Medisol is geen dag hetzelfde.
 

Mijn team

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Al mijn collega's

Sort By None
  • None
  • Date
  • Title