Jij bent iemand met een klantgerichte instelling en je vindt het leuk om zaken tot op de bodem uit te zoeken. Je denkt graag mee met procesverbeteringen op het gebied van logistiek, sales en service. Nauwkeurigheid zit in jouw DNA en je spreekt vloeiend Duits. Is dit een goede omschrijving van hoe jij bent? Dan ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn!
Vanwege onze groei zijn wij op zoek naar een After Sales medewerker voor onze internationale organisatie!
Wat ga je doen?
Jij bent als After Sales medewerker een belangrijke schakel tussen onze klanten, de logistieke partijen en interne afdelingen zoals Sales en ons Service Center. In ons Service Center worden de onderhoud- en servicebeurten van AED’s uitgevoerd. Zo blijft een AED altijd inzetbaar om levens te redden! Jij zorgt voor een soepel verloop van dit geplande en ongeplande onderhoud. Je zorgt voor een goede planning hierin en je houdt klanten en collega’s op de hoogte over de gang van zaken. Ook neem jij de taalgebonden zaken, zoals rapporten over de gedane service of vragen van klanten voor de service portal, voor je rekening.
Als After Sales medewerker houd jij je ook bezig met vragen van klanten en collega’s over zaken met onze logistieke partners, zoals UPS en GLS. Deze vragen gaan bijvoorbeeld over kwijtgeraakte pakketjes. Hiervoor start jij zelfstandig een onderzoek en houd je de klant op de hoogte van updates. Jij bent dé expert in het contact leggen met de logistieke partner en in het werken met de systemen en portals. Je ziet het als een leuke uitdaging om een klacht van een klant om te zetten in een positieve ervaring!
Bovenstaande werkzaamheden voer jij voornamelijk uit voor de Duitse markt. Wel kan het zo zijn dat je ondersteuning biedt aan je collega’s voor andere internationale markten. Je werkt samen in een team van 4 collega’s.
Wat bieden wij jou?
- Salaris tussen € 2.300,- en € 3.400,- bruto per maand op fulltime basis. Dit is afhankelijk van jouw kennis en ervaring
- 32 vakantiedagen per jaar
- Modern pensioenplan bij a.s.r. met een werkgeversbijdrage en de mogelijkheid om zelf bij te sparen
- Ruimte om mee te denken met procesverbeteringen en ons logistieke proces te verbeteren
- Mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken
- De beste vrijdagmiddag borrels, geweldige bedrijfsfeestjes en een informele sfeer
- Een kans om mee te werken aan onze “Saving Lives”-missie; in 2030 heeft iedereen wereldwijd binnen 6 minuten een AED tot zijn beschikking!
What’s not to love?!
Wat verwachten wij van jou?
- Je bent tussen de 32 en 40 uur per week beschikbaar
- There is no I in Team at Medisol! Je houdt van een goede samenwerking met jouw collega’s!
- Uitstekende beheersing van de Duitse taal, zowel schriftelijk als mondeling. Daarnaast is een goede kennis van de Engelse taal ook belangrijk
- Je kan goed overweg met verschillende systemen en je weet je eigen weg te vinden binnen de diverse organisaties waarmee jij contact hebt
- Sterke communicatieve vaardigheden waarbij je jezelf niet snel laat afwimpelen en weet hoe je op de juiste manier met klanten communiceert
Herken je jezelf hierin? En heb je zin om je aan te sluiten bij ons informele en internationale team? Stuur dan je motivatiebrief en CV naar [email protected] ter attentie van David van der Werf. Heb je nog vragen, bel dan gerust met onze HR Specialist Fleur Voois via +31 (0) 6 – 53 94 54 26 of +31 (0) 118 – 726 071. Je kan haar ook bereiken via WhatsApp.